Jak Polak kupuje pralkę? |
Wpisany przez S.Z. |
niedziela, 25 października 2015 10:48 |
Cena ważniejsza niż design – czyli jak Polak kupuje pralkę
Na rynku mamy wiele rodzajów pralek – ładowanych od przodu, od góry, ze specjalnymi programami czy o nowoczesnym designie. Z pewnością lubimy ładne sprzęty, ale jak pokazują wyniki raportu , zrealizowanego na zlecenie marki Hotpoint to nie design urządzenia decyduje w pierwszej kolejności o jego zakupie.
Wraz z nią ex aequo na pierwszym miejscu uplasowała się oszczędność wody i energii. Kolejną istotną dla kupujących kwestią jest czas prania, aż 89% ankietowanych zwraca uwagę na krótkie cykle prania (krótsze niż 1 godzina). Istotne jest także to, czy urządzenie jest bezpieczne (84%), posiada specjalne programy np. do delikatnej odzieży. Znaczenie ma także rozmiar urządzenia (80%). Co trzeci ankietowany sprawdza też liczbę decybeli, ponieważ zależy mu na cicho pracującej pralce. Kwestie estetyczne są zdecydowanie rzadziej wskazywane: 69% respondentów zwraca uwagę na intuicyjny wyświetlacz, a aż o 10% mniej na design.
Dodatkowe informacje Marka Hotpoint stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych. Zastosowana w sprzętach technologia High Definition, opiera się na zaawansowanych systemach, które usprawniają nasze codzienne życie. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu. Nienaganna skuteczność połączona z najwyższej klasy designem – ta ambitna wizja stała się rzeczywistością, dzięki zapoczątkowanej w 1968 roku i wciąż kontynuowanej współpracy z japońskim architektem Makio Hasuike, świetnym interpretatorem emocji marki Hotpoint i projektantem m.in. lodówki czterodrzwiowej i pralki Aqualtis. Ta ostatnia oferowała programy dopasowane do wszystkich rodzajów ubrań i była owocem wielu lat studiów i badań w dziedzinie prania, wzmocnionych kreatywnością Hasuike. Koncentracja marki na aspektach dbałości o bezpieczeństwo środowiska ma także ogromne znaczenie w procesie projektowania urządzeń, które zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów, co potwierdza znak Ecotech na pralkach, zmywarkach, pralko-suszarkach, lodówkach i piekarnikach. Jest on gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń. Innowacyjne podejście do każdego produktu to najważniejszy cel przyświecający marce Hotpoint. Jej produkty trafiają w potrzeby konsumentów, ponieważ stanowią idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii. Potwierdza to m.in. linia Luce, której motywem przewodnim jest połączenie szkła i stali. Gwarantuje to trwałość i wytrzymałość sprzętów, nadając im jednocześnie innowacyjny i elegancki wygląd. Hotpoint jest marką wchodzącą w skład Whirlpool Group. Więcej informacji na stronie www.hotpoint.pl
|
Poprawiony: niedziela, 25 października 2015 10:55 |